2011. január 31., hétfő

Demon Hunter (1983)



A film megtekintését követően kicsit utánanéztem a műnek az IMDb-n. Meglepődve olvastam, hogy az embereknek nemigazán nyerte el a tetszését. Én már megint kilógok, mert engem egész jól elszórakoztatott és a hangulata is a kedvemre volt.
A történet egy kis mexikói faluban játszódik. Van egy öreg indián, aki egy valamiféle rituálét hajt végre egy állapotos asszonyon, amit a férj nagyon nem néz jó szemmel és megfenyegeti az öreg kuruzslót, hogy ha bármi baja esik a feleségének, vagy éppen a hamarosan születendő gyermekének, akkor megöli. A szülést a nő túléli, de a gyerek nem. A dühös apa pedig ígéretét betartva meggyilkolja az indiánt. Ezután egy erős, hatalmas és titokzatos lény rászabadul a falura és annak lakosságát tizedeli. A falubeliek egy nem emberi teremtményt okolnak mindezért, amit maguk között Nahual néven emlegetnek. S ahogy a halottak szaporodnak, úgy lassacskán a rejtélyre is fény derül.
A film tartalmaz hibákat, ezt nem tagadom, de szerintem ezekkel együtt is nézhető és szerethető. Láttam már sokkal rosszabb alkotást ebből az időszakból. Szóval, egy próbát megér. Csak ne szúrós szemmel üljünk le hozzá.

IMDb

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése