2011. január 30., vasárnap

Mad Foxes (1981)


Becsapva érzem magam. Van úgy, hogy meglátsz egy filmborítót és azt mondod: ezt látnom kell. Mivel trailereket ritkán nézek, így ennél a filmnél sem tettem. Pedig ha ezt meglépem, akkor nem okozott volna csalódást az, hogy a borítón szereplő hölgynek sok szerepe nincs a filmben.
A történet egyszerű. Van egy nőfaló férfi spéci járgánnyal, Hal, aki éppen egy 18 éves lánnyal randevúzik. Az átmulatott este után viszont megtámadja őket egy motoros banda. A srácot összeverik, a lányt pedig megerőszakolják. Másnap Hal felhívja egy karatemester (vagy más harcművészetet űz, én ezt most meg nem mondom) barátját, és segítséget kér tőle, hogy elintézhesse támadóit. Innentől pedig megkezdődik a leszámolás. Felváltva vannak egymás nyomában: valamikor Hal kergeti a motorosokat, utána meg fordítva. Lehet az én hibám, de baromira nem értem, hogy mi a fenének kellett a motoros rosszfiúk karjára a náci karszalag. Ráadásul némelyik jelenetben ki van takarva a svasztika, valahol meg nem. És nem győzöm hangsúlyozni, hogy a plakáton lévő szőke leányzó láttán azt hittem, egy kis náci exploitation-t kapok - Ilsa után szabadon. A fenéket. Ez egy sima akciófilm - exploitation. Ha leszámítom azt, hogy belekeverték ezt a náci dolgot, akkor sem tudnám jobbra értékelni. A szexjelenetek hagytak csak bennem nyomot, de én már csak ilyen vagyok. Szeretem az exploitation filmeket, és tudom, hogy ez egy klasszikus közülük, de most ez nekem nem nagyon jött be. Lehet nem a megfelelő hangulatban néztem.
Ettől függetlenül nem áll szándékomban elriasztani senkit a filmtől, mert gondolom nem hiába kapta a kult jelzőt.

IMDb

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése