2011. január 30., vasárnap

Pin(1988)


A Pin-be egy egyszerű böngészés folyamán sikerült beleütköznöm.Már a borítóból is áradt valami nem hétköznapi, ez persze nem csak a borítóra igaz. A film elejétől a végéig megfogott és nem eresztett.Nem olvastam utána, nem néztem előzetest, így teljesen tiszta fejjel ültem le megnézni a filmet.
A Pin egy testvérpárról(Ursula&Leon)szól, akik igen szigorú neveltetésben nőnek fel.Leon már gyerekkorában is hihetetlenül komolyan veszi apja anatómiai bábjának tanácsait.Végül ez a bábu válik legjobb barátjává és legjobb beszélgető partnerévé.Apja ezt, amint észreveszi megpróbál megszabadulni Pin-től, ami végül egy rejtélyes balesettel végződik. Leon hazaviszi Pin-t és egyre mélyebben eluralkodik rajta Pin féle személyisége és féltékenysége mindenki iránt, aki Ursulával közelebbi kapcsolatot ápol.
A Pin egy olyan film, amiben nem nagyon találtam semmi hibát és nem is kerestem benne.A főszereplő Leon-t játszó David Hawlett szerintem remekül játssza a beteg fiút, véres jelenetek nélkül se unatkoztam és a film vége is az, amire számítottam és ez most nem negatívan jött le számomra.A Pin egy nagyon jó film, örökre bekerült a kedvencek közé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése